Morski Instytut Rybacki – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje specjalistki/specjalisty w Zakładzie Ekonomiki Rybackiej
(miejsce pracy: Gdynia)
Stanowisko: Specjalistka / Specjalista w zakresie ekonomiki branży rybnej
Opis stanowiska:
Podstawowym zadaniem pracownika na powyższym stanowisku będzie realizacja zadań związanych ze zbiorem i analizą danych społeczno-ekonomicznych branży rybnej oraz udział w projektach naukowo-badawczych realizowanych w zakładzie Ekonomiki Rybackiej.
Prace obejmowałyby m. in.:
- Realizację zbioru danych społeczno-ekonomicznych branży rybnej, tj. m.in. wywiady telefoniczne, mailowy lub osobisty z podmiotami w branży rybnej,
- Prowadzenie bazy danych społeczno-ekonomicznych akwakultury w Polsce – wprowadzanie, weryfikacja i archiwizacja,
- Tworzenie podstawowych zestawień i analiz,
- Uczestniczenie w tworzeniu raportów, opracowań doradczych i opinii na rzecz instytucji i przedsiębiorstw;
- Uczestnictwo w projektach naukowych, publikacjach i aplikacjach projektowych;
- Inne aktywności związane z funkcjonowaniem Zakładu Ekonomiki Rybackiej.
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego w przynajmniej jednym z zakresów: ekonomia, zarządzanie, technologia i organizacja produkcji, zootechnika, rybactwo, logistyka, akwakultura;
- podstaw analizy statystycznej i zasad pracy z bazami danych,
- znajomości, praktyki i biegłości w zakresie użytkowania pakietu MS Office;
- wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych, organizacyjnych, komunikacyjnych i interpersonalnych;
- dyspozycyjności – udział w badaniach terenowych;
- znajomości j. angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- prawa jazdy kat. B;
- dodatkowymi atutami będą:
- znajomość organizacji procesów branży rybnej: połowy, akwakultura, przetwarzanie, transport, magazynowanie, dystrybucja;
- co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe, najchętniej w jednostkach naukowych, badawczych, działach B+R i podmiotach sektora rybnego.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie;
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności;
- możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach specjalistycznych;
- pakiet socjalny, sportowy i opiekę medyczną.
Wykaz wymaganych dokumentów:
- Życiorys wraz z informacją o wykształceniu i ew. dotychczasowym zatrudnieniu (jeśli dotyczy); informacja lub oświadczenie o znajomości j. angielskiego i pakietu MS Office;
- Kopia dyplomu/dyplomów potwierdzających wykształcenie;
- Kopie dokumentów potwierdzających pozostałe wymagane uprawnienia (prawo jazdy kat. B);
- Oświadczenie, że z chwilą zatrudnienia Instytut będzie podstawowym miejscem pracy oraz deklaracja gotowości prowadzenia badań w dziedzinie nauk rolniczych: zootechnika i rybactwo.
Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Zgłoszenia można przesyłać drogą mailową na adres: rekrutacja@mir.gdynia.pl z tematem „Rekrutacja na stanowisko SPECJALISTKI / SPECJALISTY MIR-PIB W ZAKŁADZIE EKONOMIKI RYBACKIEJ” lub pocztą na adres (decyduje data wpływu): Morski Instytut Rybacki – Państwowy Instytut Badawczy ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia z dopiskiem na kopercie: „Rekrutacja na stanowisko SPECJALISTKI / SPECJALISTY MIR-PIB W ZAKŁADZIE EKONOMIKI RYBACKIEJ”.
- Termin składania dokumentów upływa w dniu 23 MAJA 2025 r.
- Zatrudnienie odbędzie się zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy. Wynagrodzenie wg stawek Regulaminu wynagradzania MIR-PIB.
- Prosimy o dodanie na końcu CV następującej zgody:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Morski Instytut Rybacki – Państwowy Instytut Badawczy zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781).”
Klauzula informacyjna dla kandydatów
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Morski Instytut Rybacki – Państwowy Instytut Badawczy (dalej: MIR-PIB) z siedzibą przy ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia.
- Kontakt do Inspektora ochrony danych w MIR-PIB: e-mail iod@mir.gdynia.pllub rodo@mir.gdynia.pl.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w procesie rekrutacji w związku z ubieganiem się o zatrudnienie w MIR-PIB na podstawie art. 221 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, oraz ustawy o Instytutach Badawczych zaś w zakresie danych nie wymaganych przepisami prawa na podstawie Pani/Pana zgody.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy MIR-PIB, a w szczególności członkowie komisji rekrutacyjnej.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do 6 miesięcy od czasu zakończenia rekrutacji.
- Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie.
- Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych narusza przepisy RODO.
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem uczestniczenia w rekrutacji na pracownika MIR-PIB, dlatego jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy. Podanie danych niewymaganych przepisami prawa jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym – profilowaniu.
Zgodnie z Ustawą o ochronie sygnalistów, w Morskim Instytucie Rybackim – Państwowym Instytucie Badawczym opracowano wewnętrzną procedurę zgłoszeń wewnętrznych. Informacje na temat procedury dostępne są pod adresem https://mir.gdynia.pl/wp-content/uploads/2024/10/Procedura-zgloszen-wew-MIR-PIB.pdf
Dziękujemy za nadesłane oferty. Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się jedynie z wybranymi kandydatami.